+22968970960

Numbers that have appeared in scam emails and are used by the scammers. Only posts about verified numbers are moved to this forum.
Post Reply
User avatar
NumberLover
Omnipresent
Posts: 60635
Joined: Sat Dec 27, 2014 4:11 pm
Location: Hanging on the telephone

+22968970960

Post by NumberLover »

Tel. No.: +22968970960
Email: rojewskimelanie@gmail.com
Scam Type: Advance Fee Fraud Scam

From: melanierojewski15@gmail.com
Reply-to: rojewskimelanie@gmail.com
Bonjour très chers(es) amis(es)
Tout le plaisir est pour moi de vous écrire en ce jour dans la grande assurance que je ne viens en aucune manière perturbé votre sens d'attention aussi remarquable que souhaitable à la lecture de mon présent message. Je suis en effet une jeune femme d'origine Canadienne résidente en Afrique plus précisement au Bénin raison de travail dont je travail en tent que secrétaire administratif IACN Canada et âgée de 28ans se trouvant à la recherche de toute bonne correspondance avec toutes personnes désireuses aussi de se faire des amis. Espérant bien donc par ce premier pas effectué à votre endroit, être entrain de donner vie à une bonne relation amicale et durable entre nous, je viens à vous faire part du fait que je veux bien correspondre avec vous pour une relation claire et saine, sans rien vous cacher de moi. En effet c'est après une longue recherche de mail sur les sites de correspondance que je suis parvenu à identifier parmi tant

d'autres.
Contacte : +229 68 97 09 60
A vous lire très prochainement.
Votre chère amie, Mélanie ROJEWSKI Merci encore
Google translation
Hello dear (s) friend (s)
The pleasure is for me to write you this day in the great assurance that I am in no way disturbed your remarkable sense of attention as desirable from reading this my message. Indeed, I am a young canadian woman resident in Africa, more precisely in Benin due to work I work as administrative secretary tent IACN Canada and 28 years old lying in search of good correspondence with all persons wishing also to make friends. Hoping well therefore by this first step done at your place be in the process of giving life to a good friendly and lasting relationship, I come to you of the fact that I want to correspond with you to clear and healthy relationship without you hide anything from me. Indeed it is after a long search on the email correspondence of sites that I managed to identify among many

others.
Contact: +229 68 97 09 60
Read you soon.
Your dear friend, Melanie Rojewski Thanks again
Please don't confront scammers or tell them their details are on anti-scam sites. It will take them minutes to set up a new identity and existing warnings will be worthless.
Post Reply